Nattliga funderingar.

Istället för att sova, och vända tillbaka dygnet, så sitter jag och tittar på "gamla" videos när jag rider. I dagens läge hade jag skämts för över att lägga ut hälften av dom, man vill ju såklart inte visa sina brister ;) Men i alla fall, det positiva är ju att jag utvecklats. Det jag då kallade dressyr kallar jag idag trava runt, och min sits har blivit betydligt mycket bättre även om den inte är perfekt , än. Jag blir peppad av att se att det går framåt, för det har varit stunder som det kännts som jag bara stått och trampat på samma ställe utan att komma någonstanns, men i sånna stunder får jag väl kika lite på gamla videos och påminna mig själv om min bättring :) Blir intressant att se om jag gjort någon bättring om ytterligare ett halvår. Två stora saker jag måste jobba med är blicken och min hoppsits. Hoppsitsen blir lite svår just nu, hoppar ju ingenting, men det får jag lösa när lektionerna börjar igen!

Dålig sits på båda bilderna, men som tur är sitter jag inte som på första bilden längre ;) Hoppningen ska jag somsagt ta tag i!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0