Min kropp är sne!

Gjorde en upptäckt förut när jag stod framför spegeln, min högra axel är mycket lägre än den vänstra! Jag viker mig liksom i högersidan vilket gör att höger sida hänger. Dessutom så såg jag att hela mitt bäcken är snett, den vänstra sidan är mer framåt. Jag har inte haft en aning om detta, men det har minsann Sancho haft. Han har alltid svängt aningen åt vänster, och jag har inte tänkt så mycket på det. Men nu har jag alltså kommit på varför - mitt bäcken är snett vilket gör att det ger signaler om att han ska svänga. Stackarn, här har han gått och svängt som jag sagt med min vikt, och så svänger jag samtidigt med tygeln åt motsatt håll..
Det här får jag ta tag i, kolla med sjukgymnasten eller något, för jag kan ju inte sitta snett i sadeln!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0