Första ridlektionen för terminen imorgon!

Denna veckan har ridskolan dragit igång efter sommaruppehållet, och imorgon blir det min första lektion för terminen. Dock vet jag bara en preliminär tid, ridläraren har inte ringt och sagt den bestämda tiden för lektionen. Tror vi får ringa imorgon, för annars är risken stor att hon ringer en halvtimme innan lektionen börjar.. Trust me, det har hänt förut. Alltid massa krångel. Vad jag hört så har jag hamnat i en dressyrgrupp i alla fall, vet inte varför dom ska hålla på och byta grupper hela tiden? Och dessutom vill jag ju va med i en hoppgrupp, dressyr kan jag rida hemma men hoppa kan jag inte göra, Sancho är gammelgubbe ;) Jaja, det löser sig nog! Nu ska jag sova, måste ställa om dygnet nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0