Men ååååååh!

Ridning är jobbigt. Kul men jobbigt. Ändå så är det inte själva ridningen som är jobbigt. Det är cyklingen dit & cyklingen hem jag snackar om. Jag trodde jag skulle bli tokig (eller ah, jag blev tokig) på mammas cykel. Fruktansvärt trög och trampade man inte som en idiot stannade den på 2 sekunder. Och gissa vad jag märker när jag kommer hem, och är så trött att jag nästan bryter ihop. Jo, bakdäcket hade nada luft. Kul. Dessutom var det motvind, vilket inte gjorde det hela lättare. Underbart..

Red typ miljontals nya vägar idag, eller i alla fall 4! Kunde bara en väg på andra sidan breviksvägen, men nu kan jag.. ungefär 4 nya ;D Hoppade det lilla vanliga hindret, denna gången snubblade han inte nån gång! Plutten är minsann duktig :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0