Guten abend!

Har fasnat lite i tyskan tror jag, haha. Provet i morse gick rätt bra tror jag, inte speciellt mycket glosor & inte så svår grammatik. 

Igår klippte jag mig ;D Yesbox, det blev lugg (liksom rak lugg ni vet, så som jag haft förut). Var faktiskt jävligt nervös innan, jag vet inte varför men. Blev nog nöjd, sjukt irriterande att inte kunna sätta upp den bara x)
Sen när jag klippt mig åkte jag till stallet. Var rätt mörkt när jag red iväg, och i skogen var det ju kolsvart.. Underbart, såg knappt vägen och var nära på att rida vilse xD Såg ut som det stod något läskigt bakom varenda träd ju..! Jag längtar inte till nattorienteringen.

Idag har jag haft handbollsträning, jag sög rent ut sagt. Men aja, jag satsar inte på att bli elitspelare ändå så ;)
När jag kom hem var jag så duktig att jag skrev klart HELA engelskan & gjorde nästan hela matteläxan! Ojoj, asså.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0