Tjatja!

Nu har jag fått tag i en dator, och kan äntligen blogga :D Har precis ätit, först fläskpankaka och sen nån fiskgrej, och nu är jag totalt proppmätt! Snart kommer efterrätten men jag kommer inte få ner något xD
Susanne & Göran har en au pair som är från Tyskland, och hennes kompis är här också. Så nu kan jag snappsvisor översatta till engelska, HAHA! Kan bara tänka mig hur fult det låter för dom som inte förstår svenska xD

Idag har vi varit inne i stan & shoppat. Hittade faktiskt inte överdrivet mycket, men ändå ganska mycket! Typ 5 linnen, en tjocktröja, en stickad kortärmad tröja & en liten väska :) Ändå gick jag inte i alla affärer jag ville, haha. Men det får bli nästa gång ;D

Aja, nu ska vi fortsätta prata svenstyskengelska & äta vidare! Ha'de gött ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0