13 September


Hejsan! Idag vaknade jag runt 9 (herregud!) och sen cyklade jag till stallet. Red inte Sancho, utan Varett (tror hon hette så.. xD) Märkte liksom när jag skulle leda in henne, OMG extremt hög! Hon var typ 170cm och tänk då lilla mig på 163cm xD Fick stå på tå när jag skulle rykta henne, och hovarna var megastora :O Men hon var jättesnäll så det var ju lugnt :) Fick nästan på tränset helt själv, det hjälpte ju inte direkt att hon hade huvudet så högt upp xD Gick faktiskt bättre än vad jag trodde det skulle gå sen när vi red :) Varett var jättemysig och det kändes som att man svävade :D
bild på varett.

Sen åkte vi hem till mormor :) Lars & Johanna var där så vi fikade.

Morotskaka som jag bakade ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0