Vintertid :(

Dagen har varit väldigt tråkig, det regnar och jag är trött. Cyklade till stallet i regn & motvind, fick gå halva vägen för att jag över huvud taget skulle komma framåt. När jag väl kom fram så var Sancho genomblöt = ingen idé att rykta :( Putsade tränset lite, det används ju inte nu så det blir ju inte direkt smutsigt.
Och nu sitter jag här hemma och somnar, hehe. Jag är glad för att det är lov så jag kan sova ut! :D

Ska laga kameran nån gång nu, den behöver det xD Och garantin går snart ut.. Den har ju varit sönder jättelänge (jag har inte kunnat lägga in bilder utan att sätta in minneskortet i datan istället för att använda sladd) men jag har inte lagat den för att jag inte ville skicka iväg den under sommaren. Men nu när det är höst och bara regnar hela tiden spelar det ingen roll om den är borta några veckor :)


Postat av: Victoria Asén

svar: Tack så mycket :D

2009-10-27 @ 10:16:57
URL: http://victoriaasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0