Storm!

Idag har det varit storm. Nu är ju inte jag någon meteriolog (vet ju knappt vad det heter.. xD), men jag tycker i alla fall det var storm. Blåste ju seriöst iväg, tack mamma för att jag slapp cykla till stallet ♥

Idag har jag kommit fram till att jag inte gillar onsdagar. Jag måste slagit i huvudet, för onsdagar är ju veckans slappaste dag. Men det är såå tråkigt! Idrott, bild, hemkunskap & tyska. Idrott är det enda som är kul. Bild = Karin och där behöver man ju inte säga mer :) Hemkunskap, sjukt enkelt och jobbigt när man är "stora" grupper. Japp, jag tycker 3 personer är för mycket, speciellt när mina kockkompanioner heter Gustav & Rasmus, även kallade "broccolitjuven" & "potatismosförstöraren" :) Själv kan jag ju kallas "fiskpinnemästaren" eller något ;) Och till sist tyska, ja, där behöver man ju inte säga mer heller.

Sanchoplutt är frisk, red idag ♥ Skrittade mest, travade lite :) Blåste sjukt mycket, bara väntade på att vi skulle få ett stort, nedblåst träd över oss! Men det fick vi ju inte, uppenbarligen ;) 

Nu ska jag åter igen vänta på att Heroes börjar, bara 1h50min kvar -.-'

Postat av: LN

hahaha, min lilla fiskpinnemästare :D xD

2009-10-07 @ 21:38:46
URL: http://oosstt.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ha.. ha.. du ar tur du -.-

2009-10-07 @ 21:59:45
URL: http://angelicafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0