Mycket att göra.

Hade fullt upp igår, hann inte ens blogga! Direkt efter skolan åkte man till pappa, och sen till stallet. Åh, vad Merlin är (näst) bäst! Jag & Matilda red barbacka, Merlin är smällfet så det var som att sitta på en soffa xD På honom är det ingen skillnad att rida med sadel eller utan faktiskt x) Tycker nästan det är lättare att rida barbacka då. Jaja, vi red på volterna. Merlin blev riktigt pigg ett tag, kul! :D

Sen åkte jag med Tommy och tittade hockey. Tibro vs. Lysekil, haha. Blev 6-4 till Tibro. Lysekil sög, men ja, Tibro gjorde ju trots allt TVÅ självmål. Bästa spelar på isen var ju solklart Martin (enligt mig, låtsasbrorsan vettu xD). Det roligaste var att lyssna på vad folket på läktarn skrek :D Så framöver blir det fler hockeymatcher för mig ;)

Idag blev jag riktigt stolt över mig själv. Jag fick VG på biologiprovet! :D Ann-Louise är ju långt ifrån världens bästa lärare (mycket närmare sämsta lärare..) men på nått sätt lyckades jag få in allt om blodet i huvudet :D

Men nu ska jag titta Idol, NICE NICE!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0