Jag har tråkigt..!

Jag vet inte vad det är för fel på mig idag, men jag gick upp 09.30! Kunde inte somna om :( Så nu gör jag massa tråkiga tester istället xD


MAT
Mat jag tycker om;
[x] Pizza
[] Allt friterat
[x] Donken
[x] Max
[] Sibylla
[] Burger King
[x] Tacos
[x] Kebab
SUMMA:5


Snacks och godis jag gillar:
[x] Chips
[x] Popcorn
[x] Lösgodis
[x] Choklad
[x] Lakrits
[x] Mint
[x] Salta Pinnar
[x] Gele
[x] Skum
[x] Kola
SUMMA: 10


Dricka jag gillar:
[] Allt med alkohol
[x] (Coca) Cola
[] Lightläsk
[x] Fanta
[x] Sprite
[x] Trocadero
[] Kolsyrat vatten
[] Kolsyrat vatten med smak.
[x] Red Bull eller annan energigivande dricka
[] Must
SUMMA: 5


MOTION
[x] Du motionerar varje dag
[] Du motionerar 3 - 5 dagar i veckan
[] Du motionerar 1 - 3 dagar i veckan
[] Du motionerar aldrig
SUMMA: 1


DIN KROPP
[] Du har dubbelhaka
[] Du har vällingkinder
[] Ditt midjemått är större än 90 cm.
[] Din vikt är över 68 kg
[] Du har klädstorlek 42 eller mer
[] Du har blivit kallad tjockis
[] Du har blivit mobbad för det.
SUMMA: 0


HÄLSA
[] Efter 2 meter när du springer, så är du "död"
[] Ditt beeptestresultat/konditionsresultat är under 3(av 10)
[] Du går / har gått hos en dietist
[] Du har gått i en grupp med andra överviktiga
[] Du har fått sjukdomar som fetma eller diabetes.
SUMMA:0



TOTAL SUMMA:21


0 - 10: Hej skinny. Du bör nog äta mera!
11 - 19: Du är "normal"
20 - 25: Du kanske bör tänka på din vikt.... HAHA
26 - 35: Du är tjockare än andra. Se upp! Speciellt vid juletid.
36 - 42: TJOCKIS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0