Hemma hos pappsen!

Mamma hade tjejkväll idag, så har varit hos pappa nu. Har försökt läsa på biologin, Ann-Louise har ju förklarat allt såå bra för oss under dom veckorna vi haft henne -.-' Tack vare Fredrik så förstår jag i alla fall lite mer, men jag har ändå en känsla av att provet kommer gå åt helvete..

Nu ska jag tvinga mig hem till mamma, i mörkret. Ensam. Åh, fy :( Haha, okej, jag är mörkrädd xD Men jag måste överleva, för idag är det sista avsnittet av Heroes! :O Dubbelavsnitt dessutom, vilket betyder att jag kommer gå och lägga mig 00.35 *suck* Får väl dricka 5mijloner koppar kaffe & hoppas på att jag håller mig vaken ;)

Postat av: becca

Fedrik?

2009-10-08 @ 22:45:02
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Hoppas du får en fortsatt bra fredagskväll! :D

2009-10-09 @ 21:29:53
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0