Dejting-tyska!

Tyskan var väldigt rolig idag :D Vi skulle skriva kontaktannonser! Vadå perverst? ;) Min var grym, översatte:
"Hej!
Jag heter Rudolf och jag är 50 år gammal. Jag är 1,45 cm lång och tjock. Jag har inget hår. Jag är modemedveten och en djurälskare.
Jag söker en muskulös man!
MVH Rudolf den snygge."
Honom skulle man ju vilja dejta, eller hur? :D 1,45 cm lång, HAHA! Jag skrev faktiskt fel där, hehe.

Plus att Bettina (läraren) har något emot bögar/lebbar! Vi fick inte skriva några "konstiga sexuella böjelser", och vad räknade hon som det då? Jo, bisexuallitet! :O Visst, hon är 50+ och gammalmodig, men seriöst! :O Haha!!

Postat av: Emma

God "eftermiddag" :)



Hur mår du idag?

2009-10-14 @ 15:36:26
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Nu har jag frågestund på bloggen. Ställ gärna en fråga eller så många du vill på frågestundet. Du kanske inte har läst min blogg men ställ gärna ändå en fråga då :). Tack så hemskt mycket!



Hoppas du får en bra dag :)

2009-10-14 @ 15:50:57
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Karin

Ha, ha, ha !!!

Vilken puckad lärare !!! =D

( Och en vääääldigt liten man... ;D )

Välkommen till min blogg om du har lust !

Där hittar du t ex tips om hur du får en massa besökare till din blogg. Klicka runt och kolla. Kanske hittar du fler intressanta saker !



Ha det bra !!!

2009-10-19 @ 16:11:15
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0