Burr, höst på riktigt!

Sitter här med en filt & fryser ändå ihjäl. Nu är det verkligen höst, dom senaste veckorna har jag bara förträngt det men nu går det inte längre :( Nu måste man rida ut med jacka & vantar, gå till skolan med mössa och måste hitta en bra vinterjacka också!

Var i stan med mamsen & Jesper idag. Skulle titta efter skor, vantar & mössa, men hittade inga skor. Köpte med mig två Ben&Jerry's, fyfan vad gött :D Och en Vitamin Well, så nu är jag en riktig fjortisbloggare ;)



Blev påmind om svenskaarbetet vi har tills på måndag, så nu har jag något att göra hela kvällen :( Suck.. Det är en riktigt jobbig uppgift, svår också, men det är bara att köra på, hehe.





Postat av: Victoria Asén

Svar: Tack så mycket :D

2009-10-10 @ 21:32:19
URL: http://victoriaasen.blogg.se/
Postat av: amanda

ska det vara färdigt imorgon!!!??!?!!

2009-10-11 @ 12:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0