Äntligen helg!

Känns helt underbart med helg! Denna veckan har gått otroligt segt, inte kul alls.

Biologiprovet idag tror jag faktiskt gick bra, nu ska jag ju inte säga för mycket men ;) Blir faktiskt jävligt besviken om jag inte får VG. Jag har inte fått under VG på väldigt länge känns det som? Och jag planerar inte att få under! Never ever xD Dessutom är ju detta betyget i biologi det enda i 8an, vilket känns mindre bra. Ann-Louise har något emot mig. Fjäsk, fjäsk, fjäsk i 9an sen!

Äntligen är Sancho sig själv igen, pigg & glad :D Underbart <3 Glömde givetvis kameran hemma, kommer alltid på det efter halva vägen :( Det är så tråkigt väder nu också, så är väl knappt någon idé att ta kort ändå men. Man kan ju försöka!

Nu ska jag äntligen SOVA UT, gå & lägga mig tidigt och sova bort hela dagen imorgon :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0