Nu händer det grejer här!

Idag har jag chockat mamma lite :D Hurdå? Jopp, direkt efter skolan bytte jag om och sprang en sväng i skogen! Är faktiskt lite förvånad att jag inte fick en hjärtattack, men kondisen är ju långt ifrån den bästa ;) Får se till att springa fler dagar, kondisen ska bli bra. Punkt slut.

Tyskaprovsläsningen flyter på alldeles utmärkt, känner att jag kan mycket! I alla fall glosorna, och det är ju mycket poäng så. Hemkunskapen går alldeles utmärkt det med, så nu är det bara att hålla tummarna för att det går bra imorgon ;) Trots allt så är det ju det enda HK-provet vi har i 8:an. Känns lite läskigt, men det är ju faktiskt 9:an som räknas mest, då kan man ju höja sig. Ohyes :)

Ikväll blir det hockey, nice. Får hoppas att Tibro spelar lika bra som förra veckan :D
Btw, igår skickades min älskade kamera iväg på lagning. Hoppas den kommer tillbaka snabbt! För då jävlar ska det tas kort ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0