Jag fattar inte?

Vi har läst en bok i svenskan, Svart Drama. Alla säger att den är såå bra och såå läskig. Skånska Dagbladet skrev: "Starka nerver krävs helt klart av läsaren". Jag undrar vad det är för en stackars rädd människa som skrev det? Jag tyckte den var krånglig, ganska tråkig och väldigt uttjatat på något sätt. Imorgon kommer vi få träffa författaren till boken i skolan. Tack gode gud att dom satte det på en SO-lektion, vad som helst är bättre än religion :D Tror jag.. haha.

Nu har jag äntligen kommit igång med personbeskrivningarna till boken. Det är nog faktiskt första gången jag haft riktiga problem med att skriva något i svenskan! Jag vet inte vad det är med min hjärna :) Vi fick tillbaka resultaten från matteprovet som vi gjorde innan lovet, och jag kan lugnt säga att jag måste gjort det i sömnen, så dåligt som det var. Inga MVG i matte med andra ord, hehe..

Postat av: Sara

fattar precis vad du menar med svenskan, hjärnan kan inte fokusera på personbeskrivningarna ;) <3

2009-11-02 @ 22:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0