Äntligen helg!

Känns helt underbart att det är fredag, vilket innebär tacos, Idol och fredagsmys! :D Veckan har varit minst sagt jobbig, det är svårt att ta igen allt som man missar när man är sjuk. Nu verkar det dock ljusna lite i skolan, mycket roligare grejer :) Bort med religion, fysik och Svart drama och in med Asien, kemi och NORSKA ;D Vi ska skriva en Asienresa, jag älskar verkligen den här uppgiften eftersom man måste använda lite fantasi och man får skriva berättelse! Norska har vi haft två lektioner hittills, det är ju inte lika kul som jag trodde det skulle vara med det är miljontals gånger roligare än Svart Drama-uppgiften.

Tyskaprovet idag var väldigt lätt, för denna gången kunde jag varenda glosa :) Wonderful.
Nu ska jag ta och skriva lite på min Asienresa, PUSS

Postat av: becca

haha ja åt oxå tacos idag och kollade på idol + fredagsmys då ;)<33



wir haben viel gemeinschaft ;)

2009-11-20 @ 23:21:10
Postat av: LN

Sv: Haha, ja och första meningen hade egentligen inte så mycket att göra med resten av inlägget ;) XD

2009-11-21 @ 00:20:30
URL: http://oosstt.blogg.se/
Postat av: becca

haha ne ja vet men ändå ;)<3

2009-11-22 @ 01:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0