Nya böcker på ingång!



Idag har varit en slappdag (fortfarande lite sjuk, men har blivit bättre nu på kvällen) och jag har till och med lyckats städa mitt rum! Tittade in en sväng på CDON.com, fattade inte speciellt mycket men slutade med att jag köpte två böcker, eftersom jag har läst ut hela Twilight-serien nu ;) Köpte 14 år till salu - en skakande svensk historia och Twilight (boken, på engelska). Funderade på att köpa en Italienska-ljudbokskurs, men kände att njaa, inte riktigt värt det ;) Nu ska jag snart bort till pappa, och titta Navy CIS och efter det såklart Desperate Housewives! Har'e göttans :D


Postat av: Jennifer Nilsson

Så fin bild! :)

2009-05-27 @ 13:04:22
URL: http://jennifni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0