MysLukas <3



Red denna sötisen idag! Var hemma från skolan.. men kände mig lite bättre så fick rida för mamma :) Fast hade ont hela ridturen -.-' Vi red i alla fall ut, första gången sen jullovet. Var rätt nervös, har aldrig ridit Lukas och han är rätt okunning, men han var jättemysig! Han var lite pigg och ostadig, och så körde han upp huvet ibland. Men annars var han grym! :D Han hade jätteskön galopp <3 Nu ska jag äta, jag har inte ätit på hela dagen kom jag på nu :S

Postat av: Rebecca Windeståhl

Hej! vart va de du hade ont som du skrev när du red ??



<3

2009-05-14 @ 22:38:45
Postat av: Smotii

Snygg polle OwO <3

2009-05-16 @ 11:13:14
URL: http://doujinfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0