Zombie!

Jag är trött. Riktigt trött -.-' Skolan idag var seg, fått tbx både tyskaprovet och so;mojjet. Och givetvis, gjorde man det uuunderbara matteprovet, hurray. Var så lyckat, har tuggat ut en bit av en tand, men ohnej, jag tänker inte gå till tandläkarn. Hell no, ushans. Och låste in nycklarna i skåpet (y) Så fick cutta upp det :P Gut day ^^ Kom hem efter skolan, tråk. Mamma drog och såg Män som hatar kvinnor, så jag var lix själv. Hängde med Pappa och tittade när jesper tränade. Kallttttt, yes. Sen köpte man godis efter, för 60kr, heh blev lite mkt ^^ Och nu har man segat hela kvällen. Allmänt tråkig dag alltså.

Och så måste jag säga, god damn i LOVE Peter Pan filmerna, dom tecknade (a) Bara ä l s k a r den tickande krockodilen, HAHAH!<3

Postat av: Anonym

och jag älskar deeejjj <3 :D

2009-03-12 @ 19:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0