SOMMARLOV!

Nu är tiden som 7:a över ;)

Igår (torsdag) var det maskeradbrännboll :) Vilka ägde? 7a såklart :D Jag tyckte faktiskt vi var väldigt duktiga som vann mot en 6:a, en 8:a och en 9:a <3 Det var väldigt kul iallafall och jag längtar tills nästa år :*














(skolan klär dig för framgång) & (we are dressed fot success)



Idag (fredag) var det skolavslutning :) Regnade oturligt nog.. Men jag fick i alla fall skjuss till skolan, haha. Jag och Ellen visste inte vart vi skulle hämta stolar, tillslut hittade vi och sen gick vi in på fel ställe i Sporthallen xD Så lyckat! När folk sjungt och så gick vi tillbaka till klassrummet och käkade glass :) Fredrik hade med sin dotter Nora, så himlans söt :D När vi käkat körde vi 4 man i soffan :P

















SOMMARLOV <3

Postat av: Becca

Hej! trillade du i skona idag?? XD



<3

2009-06-12 @ 23:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0