tjolahoppsanhejsan!

Har inte orkat blogga på ett tag nu, knappt suttit vid datorn alls :o I alla fall, ridit Sancho onsdag/torsdag :) Torsdagen då, så var han seg faktiskt :o Skulle galoppera på "galoppsträckan" och oj vad långsamt det gick xD Men vände på den vägen ett tag och red samma väg tillbaka & då blev han jättemegapigg :D Minsta lilla man skänklade fram så typ började han trava/studdsa lite xD Men han fick springa lite, han tyckte nog det var kul :D

Idag har jag vart i Skara, eller på Julahuset :) Tittade lite inne på hästgrejerna där, hittade snygga ridbyxor, men självklart hade dom bara typ storlek 40 :S Men köpte ett par ridhandskar :) Vi ska åka till ullared med mamma nån gång snart också, så då lär det väl bli en hel del hästgrejer! När vi kom hem så städade jag rummet (haha, jippi.) och sen åkte vi ut till Susanne & Göran :) Fick höra skvaller om massa Tibro-folk, Linnéa gilla (a) Åkte hem typ vid halv 12, och nu sitter jag här och känner mig tvingad till att skriva lite på bloggen då ;) Men nu är det avklarat, så nu ska jag sova eller något :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0