regn, regn, regn..

Idag har jag inte gillat regnet för en gång skull. Eller kanske gjorde det lite, förutom att när vi var på westerntävling i Hjo så blev jag genomblöt och regnet förstörde dom flesta av bilderna :( Ellen hängde med, tur det annars hade jag varit helt ensam med Mamma & Tommy!  Det var kul, även fast jag inte fattade grenarna då men :D Helt borta, dom gick nån bana först, det var ju inte så himla svårt att fatta att dom skulle runt ;) Men andra grenen fattade jag inte ett dugg av! Galopp runt, run,t runt på en volt och stopp lite här & var xD Det såg i alla fall jätteroligt ut och jag blev sugen på att testa western faktiskt, vart man nu kan göra det :P Blev en hel del bilder, 1030 om man ska vara exakt, haha. Raderade en hel del för att få plats med mer bilder xD bilderna kommer imorgon tror jag, megatrött idag (a)
Sen bar det av hemåt, bytte nästan bara om och sen åkte jag upp till Sancho <3 Precis när jag gjort iordning honom och skulle gå ut så kom Sara & Anne, och dom passade på att testa en sadel dom ev. skulle köpa :) Fast den passade inte :( Red barbacka, tänkte att jag inte skulle vara ute så länge men slutade med att jag red ut i över en timme xD Sancho var pigg, i alla fall när han inte ville vända ;o Typ galopperade på en sträcka och den delar sig lite och jag styrde åt höger men Sancho tänkte vänster så var nära på att glida av xD Kan inte ha sett fint ut, ushush.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0