Floder - av tårar.

Var med Micka idag! ;D Vi spelade xbox, typ tennis, vi äger asså ;) Vi gick till Smuleberg en stund, köpte godis & gick till stora lekplatsen. Nice! Sen nu på kvällen blev det upp till Sancho, red ut en liten sväng, försöker lära mig lite vägar. Och så kan jag inte höger och vänster helt, HAHA! Sancho var pigg idag, speciellt i galoppen men det var väl för att han var bakom x) Han gillar att tävla, haha ;) Åkte förbi ridskolan på vägen hem, började gråta helt från ingen stanns och nu börjar jag gråta typ så fort jag pratar om Merlin :( Jag är känslig, typ massa! Men har i alla fall bestämt med Ellen att vi ska åka dit nån dag, annars dör väl jag inom en vecka typ..! Då ska han få MASSA godis, söten <3


Postat av: mamsen

Vilka fina bilder du tar jag är jättestolt över dej kram mamsen

2009-08-04 @ 22:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0