dålig rubrik :)

Dagen började med att man cyklade till stallet, förvånade mig att jag inte ramlade för jag var så himla trött! xD Jaja, tog in Sancho och gjorde iordning han, så skulle jag gå in och hämta sadeln, så var den borta :O Så fick rida barbacka, det känns som jag rider väldigt, väldigt ofta barbacka nu! Första gången jag red barbacka ordenligt gick det inte alls bra, lite bättre andra gången och idag så gick det faktiskt väldigt bra :D Hittade nån ny väg, ungefär :) Den var mys, och Sancho var äntligen lite pigg. <3

Nu på kvällen har jag käkat pizza hos farmor&farfar, göttans :) Och nu sitter jag och tittar Tila Tequila, haha ofta ^^


bilder från veckan;


kusin ebba på stora lekplatsen :)


ebba :)


ebba på häggetorp ;P


haha vampyrbarn :D


Postat av: LN

haha, söt unge :D

men vilka stora fötter hon har :O XD

2009-07-16 @ 00:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0