Ny blogg!

Ny blogg, eftersom det är nytt år och allt :) Den här bloggen blir lite mer seriös, förhoppningsvis får jag min systemkamera när jag fyller år, och då blir det fotoblogg! Kommer fixa layouten lite senare, just nu fixar jag nya msn (a) Som förövrigt är [email protected], ifall det skulle vara någon som vill adda :)

Nu några timmar senare, så har man ny header och en tand mindre i käften, väldigt viktig information ;) Kommentera gärna! :D

Postat av: Elin

Hej ;D

Snygg blogg! :D

Tänkte fråga om du skulle kunna tänka dej att göra en enkel bloggdesign till mej? (A) Om du har lust så kan jag skicka bilder på msn ;) / Elin <3

2009-01-13 @ 14:41:06
URL: http://justlikeelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0