Atchoo!

Ser att det finns några smygläsare där ute, kommentera hörrni! ;D
Dagen började med stallet, den nya hästen SuperGlide är ju för söt!  Ledde en halvtimme, puss på föräldern som ville leda själv ;D Åkte hem och tittade Spirit, min favoritfilm!<3 Lipade genom hela filmen, jag bara älskar den :* Nu på kvällen hjälpte my wonderful mami mig färga håret. Blev bra, nu saknas bara slingorna, för 700spänn -.-' Imorn ska jag atchooa regält, för då ska jag nämligen spela Prosit i Snövit på engelskan! ;D Vill passa på att ge tips till ett superbra band, the name is Lifehouse. Pusspuss på ni som kommenterar (a)

SuperGlide

Hampus

Hästar
// Linnea <3

Postat av: Eliin

Seriöst?! Läser ni också om snövit på engelskan? xD Vi spelade upp den förra veckan xD Fiiina bilder :D<3

2009-01-26 @ 18:39:41
URL: http://justlikeelin.blogg.se/
Postat av: maja ;)

det var de3n gammla goda tiden det.. <3

2011-05-28 @ 10:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0