Vilket underbar dag!

Har varit en toppendag hittills! Gick till skolan, snöade en massa och allt var helt vitt! Jag älskar snö :D På idrotten hade vi dans, vi skulle dansa schottis. Det var HUR SVÅRT SOM HELST! :O Dansade med Ellen, haha, vi kommer ha träningsvärk i skrattmusklerna xD Kan ju lugnt säga att det inte blir något MVG på just den dansen (a) Bilden var ju.. som vanligt. Fick julmust till maten och julskinka! Muums, eller jag hatar egentligen julmust men man får väl vad glad för det man får :P Städade fläktar och diskade på HK, sen fick vi kladdkaka ;) Göttans. Och på tyskan fick vi reda på betygen. Fasen vad jag inte är nöjd. Höga krav på mig själv? Ja.
Snart kommer pappsen och hämtar mig, och då blir det att åka upp till Sancho ♥


snö, snö, snö :D

Postat av: becca

va fick du för betyg i tyskan då? :)

2009-12-16 @ 22:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0