Tävling!

Gick upp tidigt och åkte till stallet, var nog där 08.15 ungefär. Det var hela 5 stycken som skulle rida Merlin, lät dom andra göra iordning honom ;) Stod och frös i två timmar, kunde knappt röra fingrarna! Jaja, det var 3 starter mellan mig och tjejen innan, så jag trodde jag skulle hinna sitta upp och skritta lite. Men nej, så blev det inte. Fick stressa som fan, bara att sitta upp med för korta och dessutom ojämna stigläder. Fick trava fram till ridhuset och sen direkt in på banan. Blev felfri, men USH vad det måste sett hemskt ut. Stackars Merlin var ju trött efter att ha hoppat flera gånger innan, så jag ville ju inte dra på så mycket. Och så var jag ju stressad, och då glömmer jag allt. Ett rent under att jag kom ihåg banan!

Anmälde mig till märkestagningen som är i början av januari, ska rida LC:1 som är för märke 3 tror jag. Bara att börja träna in programmet ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0