Ingen sovmorgon för mig..

Sovmorgon hör ju till lov, men min första dag på jullovet blev ju ingen sovmorgon. Inte i morgon heller, för då ska vi till stan och förhoppningsvis fixa mobiljäveln.. Jaja, jag har ju tre underbara veckor framför mig som jag kan sova hur mycket jag vill på! :D
Snart börjar Robinson, vet inte riktigt varför jag följer det. Kommer ihåg när man var liten och tittade på det, alla tävlingar var ju jätteroliga att titta på! Men inte nu.. Det roligaste som händer är väl att någon liten bög blir sjösjuk.


Outside my window :)


Postat av: Natalie - It's all about attitude

grym header å snygg blogg :D

ta hand om dig!

2009-12-20 @ 00:30:19
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0