Uups, bloggen var det ja..

Hejsan svejsan! Hoppas ni har det roligare än vad jag har, sitter här och ska skriva om mitt sommarlov (svenskauppgift). Underbart, det har man ju aldrig gjort förut -.-' Och vad ska jag skriva om? Jag har inte gjort något speciellt i sommar. Tänk på alla stackars barn som inte gjort något alls, bara suttit hemma, möjligtvis badat i Örlen. Dom har ju inget speciellt att skriva om då! Tror verkligen alla lärare att alla åker utomlands/till något spännande ställe varje sommar? Nu har ju jag lite bättre saker att skriva om än badturer i Örlen, möjligtvis blir det att skriva om Lysekil tror jag. Men jag tycker ändå att lärarna borde ha bättre fantasi, bara för att det varit sommarlov behöver vi ju inte skriva om det! Finns mycket annat man kan skriva om som är sjukt mycket mer intressant.

Ber om ursäkt för dålig uppdatering, men jag har inte haft något intressant att skriva om! Det enda som hänt, som är lite ovanligt är att jag nästan ramlade av Sancho igår. Knäpphästen stannar mitt i galoppen, och jag flyger givetvis ner på sidan. Lyckades faktiskt sitta kvar och hade ju inte allt för svårt för att ta mig upp i sadeln igen :)

Nu har jag mycket att göra.. Som ni kan se på bilden. *suck*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0