Pang, crash, BOM!

Dagen började mindre bra hos kusinerna -.-' Plus att jag inte ätit typ nått idag ><
Gick ut ett tag sen när jag kom hem, typ ut till åna :P Tog med kameran, och när man kom fram så märkte man att man glömt sätta i minneskortet >< Så skyndade hem och hämtade det :) Sen när man typ stod och fota, så hör jag bara *sviiiiish* *BANG* och så ett plask :O Jag typ, "wtf?" och efter en stund så hörde jag bara *BOOOOM* och så ett typ rött sken över vattnet, och ett megastort plask :S Då är det typ några som står och skjuter med gevär, uppe i älgtornet :O Jag blev megarädd och dom glodde på mig när jag gick förbi.. xD Hahah!















PUSS :D


Postat av: S

Väldigt fina bilder! (:

2009-05-26 @ 16:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0