Hoppelihopp.

Hoppade terräng med Casper igår :D Gick super! Travade/Galopperade fram ute i den typ stora hinderlösa hagen xD Casper blev rädd för nån bil när vi skrittade upp dit, så drog 2 m och när jag sa det så mobba jill mig :( *asg* Ah, sen när vi galopperade fram drog han iväg, han är så stark! Men han tycker ju bara det är kul :) Sen hoppade vi bankern, haha :D Det är läskigt när man ska "droppa" nerför kanten, för det känns som man typ ska ramla ner 500 m xD Sen hoppade vi diket, det är skitkul! Casper hoppade jättefint men blev rätt pigg då ;) Sen fick vi hoppa typ ett litet stenhinder, hoppade lite vid sidan av två gånger men :P Sen skulle vi hoppa typ nån vedhög (ah elr vad det nu kallas xD Är typ 70cm) och första gången stack han, så jag styrde förbi :P Sen hoppade han, fast han var pigg xD Hoppade en gång till och då gick det bättre, men han stack en gång till sen x) Så fick vi hoppa diket igen, och då drog han efter det också x) Men han var så duktig, och sålänge han inte bockar så klarar jag av att sitta kvar :D

Alla bilder är fotade av mamma/min bror, råkade skriva "Linnéa Kosir" på dom men det är OK för mamma/min bror.






Ser typ ut som han klev över, men det gjorde han inte xP




Här drog han efter diket xD


Postat av: Anonym

tack <3.

2009-04-17 @ 17:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0