Heldag i skövde!

Ja idag blev det alltså heldag i Skövde, nästan iaf ;) Åkte in till Skövde , med hela klassen dåe. Och så fick vi gå till Tingsmojset, vänta typ år -.-' Han typ som blivit misshandlad :G HAH! Menmen, sen fick vi iaf gå på stan  <3 Me und Ellen kikade runt lite inne på H&M efter my new love, och jag hittade det ;) Sen Donken, LOVE säger jag bara (a) Träffade Emma & Ida där inne, hahha och vi drack nog liiiiite för mkt fanta/cola (a) Kan säga att Emma kände sig som Bert Karlsson :D Och flygande papper attackerade Ellen så hon nästan drog ner mig på golvet :O Hahhaha <3 Sen gick vi in på gina och GASH, bara för jag inte har några pengar hittar jag givetvis MASSA grejer jag vill köpa >< Så typiskt säger jag bara. Menmen, vi testade massa grejer och OJ så vi var snygga :D (h)
Sen åkte jag hem, själv bara för alla andra typ skulle stanna till megalänge xD Gick direkt hem till farmor och farfar, niggers.se! Cypern ett halvår, det skulle inte sitta fel ;) Slappade runt där och pappa lurade farmor rätt regält! Han typ; Linnea hade vandaliserat på skolan, startat alla vattenkranar, och det var därför hon var inne på tinget. Och precis när farmor börjar skälla på mig så säger vi typ april april xD


Blev ni lurade?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0