Smarta hästar..

Jag lovar - dom planerar något innan jag ska hämta Sancho. "Nu gör vi det riktigt svårt för Linnéa, hahaha". Börjar med att Surprise kommer fram och biter mig på smalbenet. Normal häst. Sen kör han lite race och jagar bort Sancho längst in i hagen. Q kommer fram och vill bli kliad, och blir sur när jag går iväg. Och så håller det på ett tag, tills jag öppnar staketet och dom andra i princip jagar ut stackars Sancho. I vanliga fall stannar han alltid utanför hagen - men inte idag. Tror ni inte han drar en runda i grannens trädgård istället? Ibland önskar man att man höll på med guldfiskar istället.. 



Postat av: Adina

HAHA! Lilla Sancho! :)

2011-05-17 @ 07:43:05
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0