Promenix.

Regnet bokstavligen öste ner på eftermiddagen idag, så det var en väldigt blöt Sancho jag mötte när jag kom ut på kvällen (eller ja, klockan 19.00 i alla fall). Fick bli en promenad. Hade förberett mig på att han skulle vara segare än en åsna, så som han brukar vara, men tji fick jag för han var megapigg! Fick gå powerwalk för att hänga med ;) Sprang litegrann också, och han tyckte det var väldigt roligt att dra iväg med mig släpandes efter, haha. 

Toffsarna är inte till för att vara snyggt, bara ett litet försök till att få all man på samma sida!



Postat av: Adina

I islandshästvärlden delar man alltid på manen =) Men tvärt om i "vanliga hästvärlden" :)

2011-05-13 @ 14:20:18
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0