Nu har jag slutat 9an.

Skolavslutningen var ju i torsdags och på fredagen var det Sista natten mé gänget, Sveriges största avslutningsfest. Hur kul som helst verkligen! Var en till avslutningsfest igår, men nu är det slut på riktigt, nu går jag inte i 9an längre! Känns konstigt, kommer sakna alla enormt mycket. Tur att jag hamnat i en superklass :) Natur, yeah! 

Blir ingen semester för mig än, imorgon börjar jag nämligen sommarjobba på ett dagis. Mindre kul, men det är ju inte helt fel med lite pengar :) Jag får lite mer tid till bloggen i alla fall, så nu blir uppdateringen bättre.



Postat av: Adina

Så kul med en avslutningsfest :) Och bra med förbättrad uppdatering! :D

2011-06-19 @ 17:21:41
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0