Mina nyårslöften jobbar emot mig.

Jag känner mig själv ganska väl, med tanke på nyårslöftena. Nyårslöfte nr 1 var ju att jag skulle börja träna, så jag funderade på att gå ut och springa, men jag tänkte att "jag gör det senare". Men, det har jag ju som nyårslöfte, att inte skjuta upp saker. Så det var bara att klä på sig joggingskorna och ge sig ut i kylan. Väl ute så var jag tvungen att gå en bit genom en mörk, läskig skog, men där började jag fega och tänkte vända. Men, det var ju också ett nyårslöfte, att våga mer. HAHA, så jag gick med raska steg genom skogen - och jag överlevde. Jag är ju duktig i alla fall ;)

Postat av: Adina

Det var ju jättebra! Man måste ta och utmana lite! :)

2011-01-01 @ 23:27:35
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0