Ta vara på tiden ni har.

Efter två dödsfall förra året konstaterade jag att man verkligen ska ta vara på tiden man har med sina nära och kära. 'Varför åkte jag inte dit oftare' och 'varför sa jag inte hejdå ordentligt till honom/henne sista gången vi sågs' var två av de tankar jag hade efter dödsbeskedet. Därför har jag en liten "tvångstanke" gällande Sancho. Jag åker aldrig ifrån stallet utan att ha haft en fin stund, och jag säger alltid jag älskar dig precis innan jag åker. För man vet aldrig - det kan vara sista gången vi ses. Jag vill kunna känna att vi avslutade allt på ett bra sätt. Ja, jag är nog lite nojjig ;)  


Postat av: Mickaela

hehe jag är nog lika nojjig som du i såfall efter morfar dog

2011-02-22 @ 15:14:11
Postat av: elin

Jag brukar också säga "Jag älskar dig" till Pen innnan jag lämnar henne i hagen :)

Är kanske också lite nojig hehe.

2011-02-22 @ 15:51:50
URL: http://penpower.blogg.se/
Postat av: Tess

Jag är precis likadan efter att mitt sto hastigt gick bort för två år sen..

2011-02-22 @ 17:43:01
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/
Postat av: Adina

Bra skrivet Linnéa! Jag tänkte mestadels på mina farföräldrar eller kompismässigt när jag läste det där, inte lika mycket hästmässigt. Men jag antar att det gäller allting. Ibland är det lätt att man glömmer den ena eller andra parten..

2011-02-22 @ 17:52:18
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0