Rejs, rejs och lite mer rejs.



Ja, man kan ju inte säga att Sancho var lugnare idag. Red till samma gärde som jag red på igår och tänkte att han nog inte skulle vara lika pigg idag. Jag hade fel. Till en början gick det bra, när jag bara skrittade alltså, då gick han mest och sov. Men när jag började trava igång honom så vaknade han till liv, och i galoppen var det mest dragkamp ;) Egentligen bryr jag mig inte så mycket om han springer i 200km/h, men på gärden är det ju rätt knöggligt och Sancho är ju redan snubblig av sig, jag har inte direkt lust att gå omkull. Det har vi faktiskt inte gjort än, ett rent under. Svettig blev han i alla fall, såg nog ut som vi hade rejsat i flera timmar trots att det bara var typ 200m vi sprang ;)


Postat av: claara , ♥

din ponny är jättefin! :)

2010-10-09 @ 20:33:27
URL: http://mmuffinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0