Årets första snö..

Dagen kunde lätt varit bättre kan jag säga. Vaknade med världens huvudvärk, stannade hemma från skolan men mådde bättre efter en tablett sen. Åkte till stallet i alla fall, man hittar alltid ork att åka dit, och när man väl kommer dit börjar det snöa. Jippi. Halleluja. Eller inte.

Bara det inte blir såhär mycket snö i år, då går jag i ide.

Postat av: Mikaela

Så mysig bild! :)

2010-10-20 @ 21:00:11
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se
Postat av: Adina

Först trodde jag att ni fått så mycket snö som det var på bilden och ja ba "wow..! :o" men sen förstod jag att det inte var så (:PpPPPpPP)=kunde inte motså frestelsen)

Mysigt ändå med snö, då slipper man de jättemörka kvällarna, men jobbigt då hästen ens inte har några vinterskor så man inte kan rida (arg)



Håller med om att man ALLTID finner styrkan att åka till stallet, man har som inte tråkigt där, det är bara att slappna av :)

2010-10-20 @ 21:14:50
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0