Älgmöte!

Idag blev jag återigen stolt över lilla Sancho. Vi var ute på gärdet och tog kort, allt var frid och fröjd tills det helt plötsligt brötar fram två älgar från skogen typ 40m bort. Just då satt jag och höll på med kameran medan Sancho stod och betade några meter ifrån mig (jag hade honom i longerlina, hade honom inte lös med andra ord), och när han såg älgarna blev han ju såklart livrädd och började skaka som en marackas. MEN, han sprang inte iväg. Istället gömde han sig bakom mig när jag kom fram till honom, sötis ;) Det värsta var ju att älgarna inte sprang vidare, utan stannade och började äta trots att dom såg oss, läskigt! Så jag samlade ihop alla grejer som låg utspridda lite över allt på gärdet och skyndade hem. Var helt skakig efteråt, Sancho också. Jaja, bilderna blev bra i alla fall, men har inte photoshop på denna datorn så ni får se bilderna imorgon :)

Var bara tvungen att ta kort på älgarna haha..


Och här är ett litet smakprov på bilderna! (oredigerad)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0