Totalt värdelös dag.

Dålig uppdatering idag, men för min del har dagen mest bestått av att ligga framför TV:n och tycka synd om mig själv. Jag tror jag ska bli medicinforskare eller nått, jag ska skapa ett superpiller som tar bort vilken smärta som helst på bara några sekunder! Helst ska den ta bort ångest också, men det kanske är för mycket att begära? Hahaha ;) Har missat ett prov och en redovisning, missar ytterligare ett prov imorgon. Nästa vecka kommer inte bli rolig.. Helt sjukt, man kan inte ens vara hemma 3 dagar utan att katastofen är ett faktum.

Kan inte låta bli att spekulera kring betygen vi får om runt 4 veckor. Det ser nog rätt bra ut, tror faktiskt jag kommer höja mig i 3 ämnen (bild, religion & fysik) men om jag har riktig otur sänker jag mig i kemi. Fast det spelar ingen större roll, jag byter bara ett MVG till ett annat liksom.


Postat av: nathalie

gud vilken fin blogg! :D

kika gärna in på min ^^

2010-11-26 @ 07:09:41
URL: http://myskatten.blogg.se/
Postat av: Elsa

Svar: Tackatacktack! De orden behövde jag! Kraaam! <3

2010-11-26 @ 14:13:09
URL: http://elsaglans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0