Hej!.. öh mena Hallo!

Studiedag, så himla gött. MEN, tack vare tyskaprov på fredag är dagen förstörd. 

Ska hinna en jävla "massa" saker också:
- Göra frukost (väldigt ansträngande, anstrengend på tyska)
- Städa (putzen på tyska)
- Städa kameran (putzen die Kamera på tyska *gissning*)
- Trainiren deutsch. (träna tyska på svenska)
- Trainiren some more deutsch (träna mer tyska på svenska)
- Fahren to Sancho, meine süss kleine Ponny (min tyska äger!)
- ESSEN (som jag inte tagit med i min planering.. hm. Har tid med det efter klockan 19.00)

Öhm, ja, jag är lite insnöad på tyska just nu :)

Postat av: Vendela

Grymt snygg blogg ;D

<3

2010-03-15 @ 17:16:14
URL: http://vendila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0