Here it goes again.

Imorgon börjar skolan. Känner mig hyffsad taggad, om man bortser från SO-arbetet som ska vara inne på torsdag. Så typiskt mig att skjuta upp det till nu, men jag kommer nog fixa det :)

Efter skolan imorgon ska jag till banken och fixa bankkort, eller vad det nu är, haha. Hoppas det inte tar så himla lång tid, vill helst till stallet innan det blir mörkt. Ush, det är det enda som jag verkligen inte ser fram emot med att skolan börjar, jag hatar att det är mörkt när man går till skolan och mörkt när man går hem.

Nepp, nu behöver jag min skönhets-sömn! Gonatt :)

Postat av: Eliiin

YÄÄY skola, eller inte -.- haha x) <3

2010-01-11 @ 15:24:16
URL: http://justlikeelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0