Beep-test.

Jag överlevde!
För dom som inte vet vad beep-test kan jag berätta att det är typ konditionstest, för att se hur mycket man orkar springa. Sen måste man springa snabbare och snabbare också. Med andra ord: skitjobbigt! Eftersom jag inte tränat ett dugg på över två månader så gick det ju dåligt. Nästa beep-test är i mars, då ska jag vara bättre än vad jag var idag!

Idag är det ridlektion, och nu är det inte som vanligt heller. Våran grupp har delats upp i två smågrupper med 4 pers i varje, sk. specialgrupper. Vi konmmer ha dressyr/markarbete varannan lektion och hoppning varannan. Dessutom "måste" vi välja svårare hästar. NERVÖST med andra ord. Dressyren/markarbetet blir ju som vanligt antar jag, men hoppning varannan = jag kommer dö! Inte nog med att dom flesta hästarna blir lite smått galna i hoppningen, jag gillar inte hoppning. Blir nervös och tvekar. Men jag känner mig lite trygg nu i alla fall, valde Casper som i värsta fall sticker lite då och då :)
HÅLL TUMMARNA FÖR ATT INTE RIDHUSTAKET RAMLAR NER! Haha.. Tror ni man kan rida i paddocken nu? :D


Jag och Casper i maj :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0