Slappaste dagen på länge.

Dagen har bestått av handboll, betygsprat, lite mer handboll, film och till sist lite dans. Det är sånna här dagar jag behöver nu känner jag. Jag har way to much att tänka på, så om vi haft vanliga lektioner hade jag inte hängt med alls. Allt jag lyckas tänka på är polonäsen, betygen och lite vanliga tonårsproblem. Att gå in för skolan går bara inte just nu.

Betygspratet har varit både positivt och negativt. Har jobbat bort mina G i religion och bild, till på gränsen till MVG på båda! Bildläraren kunde inte förstå varför jag bara fått G tidigare, men förra läraren gillade verkligen inte mig. Mitt MVG i kemi försvinner, lite surt men ändå rättvist. Samma i tyska, tror hon kommer sänka mig, men även det är rättvist. Nu håller jag bara tummarna för att jag inte får MVG i svenska, vill ha det nästa termin istället. Att få VG i allt denna terminen känns okej, för jag vet att jag kan jobba till mig 9 MVG nästa termin ;)

Vill att våren ska komma NU :(

Postat av: Elin :)

tack! :)

2010-12-14 @ 18:09:18
URL: http://justlikeelin.blogg.se/
Postat av: Adina

Ajja, det lär säkert gå sen! De brukar bli lite slappare på våren + att du blir säkrare och har mer kunskaper :) Hoppas det går bra med Polonäsen!

2010-12-14 @ 21:36:21
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0