Nyårslöften 2011!

Jag älskar att göra upp mål, träningsupplägg och andra planeringar, det är bara det att jag aldrig håller dom. Men det ska det bli ändring på! Jag SKA hålla nyårslöftena i år. Jag SKA. Wish me luck ;)


Jag ska..
- satsa i skolan. Sluta förstöra för mig själv genom att irritera mig på lärare.. Hehe. Plugga mer än vad jag gör nu, blir väl inte svårt eftersom jag knappt pluggar nu.
- börja träna, INTE för att gå ner i vikt. Få bättre kondition, och bli vigare ;)
- sluta skjuta upp allt till sista sekunden.
- sluta fundera och analysera allt, våga mer!

Tycker det är bra nyårslöften faktiskt, och inte alltför svåra att hålla heller. Har ni några nyårslöften? :)


Postat av: {elsaglans}

Jävligt bra nyårslöften!

Speciellt det sista tycker jag :} Go girl! Haha! ;}

2010-12-30 @ 11:44:24
URL: http://elsaglans.blogg.se/
Postat av: Adina

Jag har lite samma tanke :) Mina kommer upp på min årsresumé senare :)

2010-12-30 @ 12:17:34
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0