My december!

Kul att jag har något att göra, haha! Imorgon blir det ev. Göteborg och kolla Liseberg, vet inte om jag vill åka med, man vet ju aldrig med SJ.. På måndag ska jag och Emma åka till IT-gymnasiet och checka in IB-linjen, ska bli riktigt spännande faktiskt! Måste börja öva på min engelska, det tar ett tag att koppla om i hjärnan ;)
Sen måste jag bara säga att jag har världens snällaste SO-lärare som låter mig göra provet näst-nästa vecka, hade inte fått ihop det annars!

Lära mig busvissla måste jag också göra. Och kolla Grease. Och fixa julklappar. Och sola. Och hitta polonässkor. Och äta, sova och leva lite. Hahaha ;)

Postat av: MLI - ALLROUNDRYTTAREN

sv; ja, men ville skriva av mig som svar på tal. Blir så arg när en person alltid ska klaga på det jag gör, fast det inte går bättre för en själv. När man inte vet någonting. Det stör mig, vill inte vara otrevlig o så, men ibland vill jag försvara mig!=)

2010-12-04 @ 00:59:32
URL: http://mlidahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0